همزاد انسان چیست؟ آیا حقیقت دارد؟ آیا راه درمان وجود دارد؟

در پی سئوالات مکرر بازدیدکنندگان وب سایت در باره ی حقیقت همزاد؛ و کسانی که همزاد داشتند …..

و با دستورالعمل های ما درمان شدند، برآن شدیم تا حقایقی مستند و تجربی، برای آگاهی علاقه مندان بیاوریم؛ از جمله سئوالاتی که مطرح کرده اند این که:
با عرض سلام خدمت استاد محترم
آیا این مسئله صحت داره که می گویند هر انسانی یک همزاد دارد؟
نظر اسلام در این زمینه چیست؟
آیا راه درمان برای کسانی که همزاد دارند وجود دارد؟
در فرهنگ فارسی معین کلمه همزاد چنین معنی شده است :« ۱ – هم سن و سال . ۲ – به باور عوام موجودی که هم زمان با به دنیا آمدن شخص ، در میان اجنه به دنیا می آید.»
حضرت حق تعالی جلّ جلاله ، برای هدایت و رستگاری ما انسان ها باید ها و نباید هایی را توسط جبرئیل امین برآخرین پیامبر وحی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله بیان فرموده است که در قالب احکام دینی؛ واجبات و مستحبات و مکروهات در متون فقهی وجود دارد ؛ این احکام توسط ائمه ی اطهارصلوات الله و سلامه علیه و فقهای عظیم الشأن ، برای تمام امور زندگی نوع بشرواضح و آشکار شرح داده اند . از جمله در امور زناشویی دستورالعمل های جامع وجود دارد که ما بخشی از آن ها را در کتابی با عنوان « ازدواج موافق، فرزندصالح» آورده ایم و بزودی منتشر می کنیم.
در این کتاب به هنرآمیزش اشاره شده است و آن جایی که برای زوجین تکلیف می شود قبل از آمیزش چه اعمال و اذکاری را باید انجام دهند. از جمله در حدیث حسن از حضرت امام صادق (ع) فرمودند: زوجین قبل آمیزش این دعا را بخوانند :« اَلّلهُمَّ بِاَمانَتِکَ اَخَذْتُها وَ بِکَلِماتِکَ اِسْتَحْلَلْتُها فَاِنْ قَضَیْتَ لى مِنْها وَلَدافَاجْعَلْهُ مُبارَکا تَقیا مِنْ شیعَهِ آلِ مُحَمَّدٍ وَلا تَجْعَلْ لِلشَّیطانِ فیهِ شَرَکا وَلانَصیبا.» (وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۱۶٫)
خداوندا با اعتماد بر تو او را گرفتم و با کلمات تو او را بر خویش حلال ساختم ؛ پس اگر مقرر فرموده ای که از او فرزندی برایم به وجود آید او را با برکت و پرهیزکار و از پیروان و شیعیان آل محمد (که درود و سلام تو برآنان باد) قرار بده و برای شیطان در فرزندم بهره و نصیبی قرار نده.
علاوه بر این؛ دستورالعمل های دیگری نیز وجود دارد و احادیثی که مؤید آن است، که اگر انسان هنگام آمیزش رعایت نکند به صراحت حدیث مذکور امکان دارد برای نطفه ای که منعقد می شود، در آن نطفه از شیطان بهره ای قرار بگیرد که همان «همزاد» تلقی می شود. پس می توان گفت که « همزاد » صحت داشته و حقیت دارد وگر نه امام معصوم علیه السلام بدان اشاره نمی کردند. بدین ترتیب به باور عوام در باره ی وجود «همزاد» کار نداریم به صراحت حدیث توجه می کنیم و اهمیت می دهیم و ضرورت دارد که بدان عمل کنیم.
وانگهی؛ تا کنون دو خانواده ی زوج جوان؛ اولی دو نیم سال ، و دومی شش ماه بعد از ازدواج، به علت داشتن همزاد قادر به زفاف نبودند، زوجین از طریق ایمیل مشکل خود را چنین مطرح کردند:
اولی؛ دیماه ۱۳۹۳ در متن ایمیل خود نوشته بود: سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده ایم، و تا کنون باکره هستم ، و امکان نزدیکی برایم فراهم نمی شود، از او سئوال شد چگونه است ؟ او گفت : به محض این که در شرایط نزدیکی قرار می گیرم بدنم قفل می شود و پاهایم باز نمی¬شود و همسرم قادر به نزدیکی نیست، به پزشکان متعددی که خانم بودند مراجعه کرده ام، به محض این که در شرایط معاینه قرار می گیرم پاهایم قفل می شود و حتی امکان معاینه پزشک هم وجود ندارد. نزد چندین نفر از کسانی که با علوم غریبه آشنایی دارند رفته ام و جود « همزاد» را تأیید کرده اند و مبلغی برای درمان خواسته اند که قادر به پرداخت نیستم.تو را خدا کمکم کنید شوهرم دارد مرا طلاق می دهد چون بچه می خواهد و خانواده شوهرم هم اصرار دارندباید حامله شوم .
دومی؛ بهمن ماه ۱۳۹۳ در متن ایمیل خود نوشته بود: شش ماه است ازدواج کرده ام و هنوز باکره هستم ، در پاسخ سئوال از وی که موضوع چگونه است ؟ گفت: به محض قرار گرفتن در حالت نزدیکی پاهایم قفل می شود و امکان دخول وجود ندارد و هنوز باکره هستم. به چند پزشک مراجعه کرده ام نتیجه ای نگرفته ام.
به حول قوه ی الهی و با استعانت از کلام الله مجید، برای زوجین مذکور دستورالعمل جامعی نوشته شد و آن ها آن را انجام دادند، دومی در تاریخ ۱۶ بهمن ماه و اولی در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۳ تماس گرفتند و گفتند : مشکل ما برطرف شده و کاملاً درمان شده ایم و نزدیکی به سهولت انجام می شود.
و دیگر این که آورده اند:
در صورتی که همزاد سفلی باشد ، جنس آن از جن است و اگر علوی باشد جنس آن از ملک فرشته است . خلقت همزاد سفلی از آتش است زیرا جن از آتش بدون دود خلق شده است ( سوره الرحمن آیه ی ۱۶ ) همزاد ملک خلقتش از نور است .
دو همزاد سفلی و علوی از این جهت که می توانند به هر شکلی در آیند وجه اشتراک دارند با این تفاوت که همزاد جنی می تواند خود را به شکل برخی حیوانات ظاهر کند ولی همزاد علوی یا فرشته ای که نام او از انسان استخراج می شود به هر شکلی می تواند در آید اما به شکل نجس العین ظاهر نمی شود، مانند سگ و خوک.
انسان در طول عمری که خداوند به او عنایت فرموده حالاتی دارد:
۱-دوران لعب که ۸ سال اول عمر است.
۲-دوران لهو که ۸ سال دوم عمر است. (از سن ۸ تا ۱۶ سالگی)
۳–دوران زینت که ۸ سال سوم عمر است. (از سن ۱۶ تا ۲۴ سالگی)
۴-دوران تفاخر که ۸ سال چهارم عمر است. (از سن ۲۴ تا ۳۲ سالگی)
۵- ۸ سال پنجم که دوران تکاثر از علم است. (از سن ۳۲ تا ۴۰ سالگی)
هر انسانی در هر یک از این دوره ها حالاتی دارد، مانند شرف، عروج، هبوط، صعود، نزول، فرح و ترح.
نام تابع مسمی و ذات است. همزاد جنی و ملکی تابع نام است، لذا همزاد انسان ۴۰ساله اقتداری را دارد که همزاد فردی که دوران تفاخر و زینت را طی می کند، ندارد. همزاد هر انسانی به تبع آن شخص می تواند عامل خیر باشد مانند همزاد نیکان و صالحان، به همین دلیل گاه برای همه ما اتفاق افتاده که نزد بزرگی می رویم و بی اختیار احساس آرامش می کنیم.
همچنین طبیعت همزادهای هر فردی با طبیعت و مزاج آن فرد موافق است. مثلاً طبیعت برخی از افراد گرم و مرطوب ، سرد و مرطوب و یا گرم و خشک و یا سرد و خشک است . همزادهای انسان ها هم به طبع طبیعت هر انسانی این چنین هستند .
به همین دلیل است که برخی از ارواح با بعضی دیگر سازش دارند مثل سازش روح با بدن مثالی یا سازش همزاد ملکی با موکلی به نام عتید و سازش همزاد جنی با موکلی به نام رقیب که این دو موکل ( عتید و رقیب ) از آیات قرآن استخراج می شود در قرآن کریم سوره ی ق آیات ۱۷ و ۱۸ می خوانیم: هنگامی که دو ملک (عتید و رقیب) راست و چپ که ملازم انسانند اعمال او را دریافت می دارند. سخنی (از خیر و شر) بر زبان نیاورد جز آنکه همان دم فرشته ای مراقب و حاضر بر انجام مأموریت است.
در روایات اسلامی نیز به دو همزاد ملکی و جنی اشاره شده است. ابوحامد غزالی در کتاب احیاء العلوم از قول جابربن عبدالله می نویسد : چون حضرت آدم (ع) به زمین آمد اظهار داشت : ای پروردگار که میان من و این بنده دشمنی انداخته ای اگر مرا در برابر او یاری نکنی تحمل او را ندارم. گفت : تو را هیچ فرزندی متولد نشود مگر آن که فرشته ای به حمایت او بگمارم. ابو ایوب بن یزید نیز گفته است : به ما چنین رسیده است که با فرزندان آدمیان ، جنیان (همزادان) زایند پس با ایشان ببالند .
تصرفات جنیان بر دو گونه است یکی تصرفات همزاد و دیگری تصرفات اجانین غیر همزاد است. همزاد کسانی که نام های غیر رحمانی دارند گاهی در صاحب خود تصرفات شیطانی می کند و این که گاه می بینم اشخاصی با اسم رحمانی جن زده شده اند این ها تصرفات همزاد نیست بلکه تصرفات سایر اجانین است. مزاحمت های اجانین به صورت های متعدد است:

۱-اگر در وجود کسی تصرف کنند خواب از او گرفته می شود و به تعبیر علمای علوم غریبه « عقد النوم » شده است.
۲-تصرف به صورتی است که انسان را از لذات زناشویی محروم می کند که به تعبیر دانشمندان این علوم می گویند فلانی مربوط گردیده (یعنی بسته شده است)
۳- بستن به صورتی است که مذکر متمایل به مؤنث یا مؤنث متمایل به مذکر نمی شود، این را بخت بستگی می گویند.
۴-تصرفات ارواح و اجانین به این گونه است که عامل آنها را به جهت بستن کار مطلوب استخدام می کند، یا آن که فردی را که اراده خروج از شهر یا کشوری را دارد او را عقدالطریق می کند.
۵-گاهی تصرفات جنیان معلول عمل عامل نیست بلکه معلول عمل خود شخص است مانند زنی که خواسته یا ناخواسته بدون گفتن نام خدا آبی را در مکانی که مسکن اجانین یا اطفال آنها و یا پیران و جوانان آنان است می ریزد که باعث صدمه بر آنان می شود که در این صورت جن ها دست به انتقام می زنند مثلاً نمی گذارند برای این فرد بچه ای ایجاد شود. در همان ابتدای انعقاد نطفه بچه را ساقط می کنند که برای این فرد لازم است چله بُری شود.

انواع همزاد: همزاد دارای ۴ نوع است: همزاد آتشی، همزاد بادی، همزاد آبی، همزاد خاکی.
اشکال همزاد: همزاد در اوایل به شکل بخاری به نظر می‌رسد و رنگی تقریبا نیلی دارد، مانند ابر، و شکل آن موهوم بنظر خواهد آمد. هر چه عامل در عمل تسخیر قوی تر باشدو از قدرت بالایی برخوردار باشد، شکل و شمایل همزاد منسجم تر به نظر خواهد رسید و شبیه تر به موجودی زنده دیده خواهد شد.
وصف همزاد: همزاد با آدمی زاده شده و در کنار او زندگی می‌کند، و بعد از مرگ آدمی نیز زندگی همزاد به پایان رسیده و یا تغییر شکل می‌دهد.
به گفته ی مرتاضان هندی بعد از مرگ آدمی همزاد او نمی‌میرد بلکه زنده مانده و در هوا مشغول گشت و گذار خواهد بود.
کارهایی که همزاد می تواند انجام دهد:
۱- بین دو نفر محبت و یا دشمنی ایجاد کند، بسته به حکم شما دارد.
۲- از جایی عکس و یا طرحی برداشته و برای شما بیاورد.
۳- شخص و یا شی ء گمشده را پیدا کند.
۴- از آینده خبر دهد.
۵- دفینه و گنج‌های پنهان را به شما نشان دهد.
۶- از گذشته هر چه بخواهید به شما خواهد گفت.
فطرت همزاد: برخی از همزادها بنا بر طبیعتشان دوست دارند که همیشه مشغول انجام کار باشند و خود را سرگرم کند. پس باید همیشه کاری را به او بدهید در غیر این صورت اسمی به او بدهید تا ورد زبان کند. برخی از همزادها سرسخت هستند و برخی شوخ طبع. تمام حالات همزاد بسته به حالات عامل دارد.
والله مستعان.

420 thoughts to “همزاد انسان چیست؟ آیا حقیقت دارد؟ آیا راه درمان وجود دارد؟”

  1. سلام خانم فرزانه
    لطفاً همین مطلب را از طریق ایمیل که در نوار بالای وب سایت – تماس باما- آمده است با جزییات و مشخصات کامل ارسال فرمایید

  2. ان الله علی کل شی قدیر …جناب اقای قهرمانی از مساعدتتان برای دوستان سپاسگذاریم.

      1. سلام. مدت زیادی است که برای هر فعالیت اقتصادی اقدام کنم تا حصول نتیجه پیش میرود ولی در نهایت بکل از بین می رود. لطفا اگر بشود مکاشفه شود علت را بگویید.

  3. سلام و درود خدمت آقای قربانی عزیز
    یه سوال دارم خدمتتون
    چطور اسم اعظم یه شخص بدست میاد
    بنده نرم افزاری از سایت بازار دانلود کردم تحت عنوان “اسماء”
    توي اين نرم افزار اسم همنام فاطمه
    يا شاعد هست
    در صورتي كه فاطمه به حروف ابجد 135
    ولي ياشاعد 386 هست
    بنده فكر ميكردم بايد مطابق هم باشه ولي مثل اينكه اين طور نيست
    ميشه راهنماييم كنين

    1. خانم فاطمه
      کتاب «فرهنگ نام و اسما هم نام را » بخوانید دستورالعمل آن امده است
      ساعد صحیح است نه شاعد؟

  4. سلام.من هنوز منتظر پاسخ شما هستم.ذهنم پراز سوال شده.ممنون میشم وقت بزاریدبخاطر حاد بودن مشکلم مصرهستم اول راجع بهش صحبت کنم و جوانب رو بسنجم

  5. سلام وعرض ادب . جسارتا ایمیلی خدمتتان ارسال نموده ام . ممنون می شوم بزرگواری فرموده وجوابش را مرحمت بفرمایید.

  6. سلام وقت شما بخیر .من ایمیل را خدمتتان ارسال کردم و منتظر شما بودم ولی جوابی دریافت نکردم خواهش می کنم به حق امام حسین کمک کنید. مشکلات زیادی از قبیل همزاد و طلسم دارم. جونم در خطر لحظه لحظه در عذابم هر جا میرم از من پول زیادی می خوان من توان پرداخت آن را ندارم

  7. سلام ببخشید اگر امکان دارد یک شماره تلفن برایم ارسال کنید تا با شما تماس بگیرم کارم خیلی فوری است سپاس

    1. سلام
      خانم سادات حسینی
      نوار بالای وب سایت شرح پیام را با شماره تماس خودتان ارسال کنید به موقع با شما تماس می گیرند

  8. باعرض سلام میخواستم راجع به جن سوال کنم چند وقتی است که در خانه مااتفاقهایی می افتد مثلا یک چیزی گم میشود وبعد در جایدیگری پیدا میشود یا اصلا پیدا نمی شود ایا واقعا جن حقیقت دارد ما باید چکارکنیم

    1. سلام زهره خانم
      فرمودند: بلی جن واقعیت دارد و یکی از آفریده های خداست، صبح و غروب سپنج دود کنید و هم چهار قل بخوانید و به چهار گوشه خانه بدمید

  9. سلام
    استاد
    ايملم بنام امير مهدي بدست نرسيددددددددددد؟؟
    خواهش ميكنم
    در ضمن استاد من جمعه رفته بودم به همون ادرسي خ ارديبهشت كوچه نورزو ولي هرچقد زنگ زدم كسي جواب نداد براي گرفتن كتاب اسما

    1. سلام – زری خانم
      ای وای کدام مغازه جمعه ها باز است ؟ تهران از پنجشنبه عصر نیمه تعطیل می شود خانم !؟

  10. سلام
    خانم سنا رحمانی تبار- اول سخنی باشما – را از نورا بالای وب سایت مطالعه کنید و بعد مشروح خواسته ی خود را ایمیل بزنید

  11. سلام خانم سمانه
    لطفا از نوار بالای وب سایت « تماس با ما»- مشروح خواسته خود را ایمیل کنید

    1. سلام
      بنده ۳۹ سالمه و در سن ۱۶ سالگی حروف هایی با رژ لب قرمز بر روی درب خانه مان نوشته شده بود شبیه الف الف ح ح ح ح ج ج ج ج و یک همچین چیزی این داستان برایم دردسرهای زیادی داشته به سختی ازدواج کردم ولی طلاق گرفتم قدرت جذب افراد را دارم ولی بی دلیل همه چیز بهم می خورد و در کار زندگی ام اصلا موفق نیستم چندین بار سرکتاب گرفته ام که فرمودند که هم طلسمی کهنه دارم هم باد همزاد به خاطر خدا کمکم کنین

  12. با سلام و عرض ادب
    از متن من دریافتم که
    این همزاد ظاهرا اذیت می کند
    چطور میشه جواب همزاد رو داد؟
    ایا در مورد کارهایی که به طور صحیح انجام نمیشود اما با زحمت .مربوط به این همزاد است؟

  13. سلام.میشه لطف کنید اون دستورات برام ایمیل کنید.من چند ساله مشکل همزاد دارم ولی هرجا رفتم کلی هزینه کردم اما هیچ نتیجه ای نگرفتم.من به خاطر داشتن همزاد نمیتونم ازدواج کنم با وجود داشتن خواستگارهای زیاد و خوب….
    ممنون میشم کمکم کنید…تشکر

  14. یکی از دوستان من که زن 44 سالهوای هستن ، ازدواج کردن و بچه دار هم شدن اما الان مدتیست بیخواب هستن و شبها هنگام خواب از حضور همزادشون در اتاق خواب خبر میدهند و نمیتواند بخوابند لطفا راه حل ارایهدبدهید

    1. سلام خانم نور
      به لحاظ حفظ اسرار – لطفا از نوار بالای وب سایت – تماس باما – را مرور کنید- ممنون

  15. سلام خانم س . رنجبری
    موارد خصوصی را با شرح و مشخصات بیشتر ایمیل بزنید – تماس باما –نوار بالای وب سایت

  16. سلام روزتان بخیر!من هم دقیقا مشکل داشتن همزاد رو دارم!با وجود داشتن خواستگارهای خیلی خوب و زیاد متاسفانه نمیتونم ازدواج کنم!همشون بهم میخورن!میگرن و دیگه خبری ازشون نمیشه!چند نفر گفتن همزادت نمیذاره!من باید چیکار کنم????

    1. سلام خانم ناهید
      برای دفع این مورد بخور مریم را آماده کرده ایم که بسیار مجرب است- ایمیل بزنید – نوار بالای وب سایت- تماس باما –

  17. سلام
    من هر چند روز یکبار حال روحیم خیلی به هم مریزه و نسبت به همسرم و خانواده ش بدبین میشم حس میکنم مورد ستم واقع شدم و پرخاشگری می کنم و صبوریمو از دست می دهم دعانویس به من گفت همزادت فعال است و هر چند وقت به هم میریزی چی کار باید بکنم برای این مشکل؟؟؟

  18. سلام سام هستم و 35 سال سن دارم هنوز مجردم قد 185 و خوشگل و اروپا زندگی میکنم ولی نمیدونم چرا از بی توجهی دیگران حرص میخورم اینجوری بگم اگه تنها باشم بیرون برم هیچکی نگاهم نمیکنه یعنی حس میکنم اصلا منو نمیبینن برعکس اگه با شخص ثالثی بیرون برم فرقی نداره آقا یا خانم ،پیر ، بچه زشت یا زیبا اینقدر مورد توجه قرار میگیرند که از حسادت نمیدونم چکار کنم یعنی ترجیح میدهم که تنها بیرون برم تو همه ابعاد زندگیم به همین شکل است دعا ( دفع طلسم )هم کردم ولی بی تاثیر بودن لطفا راهنماییم کنید با تشکر

  19. من دختری ده ماهه دارم .به تازگی وقتی خوابه از خواب میپره و مدتها گریه میکنه و وحشت میگترش.میترسم همزاد داشتخ باشه.چه کنم؟؟

    1. سلام یه دوست
      نوار بالای وب سایت – تماس باما – ایمیل بزنید-
      باید دستورالعمل خاص خود شما داده شود =

    1. باسمه تعالی
      سلام خانم سارا
      تا کنون مواردی چند با این مشکل روبرو بوده اند و نتیجه گرفته اند = نوار بالای وب سایت – تماس باما – با شرح و مشخصات بیشتر ایمیل بزنید

    2. باسمه تعالی
      سلام خانم سارا
      تا کنون مواردی چند با این مشکا روبرو بوده اند و نتیجه گرفته اند = نوار بالای وب سایت – تماس باما – با شرح و شمخصات بیشتر ایمیل بزنید

  20. سلام من یک ماه پیش ایمیل زدم ,اما جواب ایمیلم داده نشد,لطفا کمکم کنید,منم مشکلم مثل این دوتا خانومیه که گفتین معالجه شدن ,خواهشن کمکم کنید

    1. سلام خانم ناهید
      پاسخ همه ایمیل ها داده شده است
      ایمیل شما نرسیده است
      با دقت ایمیل بزنید – شماره تماس بذارید – در فرصت مقتضی – پیام برای تماس داده میشود

  21. سلام.برادرکوچک من شش سالشه.وقتی تنهاش میزاریم یاوقتی تنهامیره بیرون هرباربراش یه اتفاقی میفته.وقتی پیشه یک روحانی رفتیم گفت که ایشون همزادش اذیتش میکنه.میخواستم ببینم راهی برای اینکه خوب بشه هست!؟
    ممنون

    1. باسمه تعالی
      سلام
      البته تابحال مواردی متعدد و مشابه در سنین مختلف بوده اند که مشکل آنها برطرف شده است – نوار بالای وب سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

    1. سلام خانم asal
      نوار بالای وب سایت – تماس باما – ایمیل بزنید – تلفن بذارید – با شما هماهنگ میشود برای تماس

  22. با عرض سلام
    ما از کجا بدونیم که همزاد داریم یا نه؟
    استاد عزیز من تازه وارد این سایت شدم والا تا الان اصلا همچین چیزهایی به گوشم نخورده بود انگار وارد دنیای دیگه ای شدم میشه مطلب برایمان زیاد بگذارید تا بخوانیم ممنون میشم

    1. سلام elahe
      شما همه مطالب سایت را خونده اید ؟
      که مطلب دیگر بذاریم !؟
      علاقه مندان میتوانند با دعوت قبلی از جلسات خصوصی حاج آقا هم استفاده کنند

  23. مهنوش خانم
    در این مورد ایمیل بزنید- نوار بالای وب سایت – تماس باما- موارد بسیاری بوده که رفع شده است -نگران نباشید

  24. سلام خانم فاطمه
    بهتر آن است در این مورد با مشخصات ایمیل بزنید تا بررسی شود – نوار بالای وب سایت – تماس باما-

  25. سلام سارا خانم
    موارد متعددی این طور بوده اند که الحمدلله مشکل برطرف شده – بهتر است دقیق ایمیل بزنید- نوار بالای سایت – تماس باما

  26. باسمه تعالی
    سلام خانم ساحل
    این گونه موارد میتواند از اثرات همزاد باشد
    نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید –

  27. سلام استاد
    من کتاب اسما رو گرفتم
    میشه بگید آیا همزاد میتونه در ناباروری هم دخالت داشته باشد
    تورو خدا منو کمک کنید ی راهکار بدید دوست ندارم قسم بخورم ولی ب هر چی اعتقاد دارید کمک کنید شرایط خیلی بدی است ی راهی پیش روم بذارید

    1. باسمه تعالی
      سلام خانم orkide
      البته بی تاثیر نیست – بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –

  28. سلام خدمت شما
    من چند ماهی هس ازدواج کردم وارد خانه سه طبقه ای شدم
    که در نبود ما و هر کدام از همسایگان صداهایی می آید که انگار وسیله های سنگین را جابجا میکنند .. حتی گاهی شده ما مسافرت بودیم همسایه زنگ زده دزد آمده و ما برگشتیم ولی درعین ناباوری چیزی تکان نخورده و هیچ اتفاقی نیوفتاده
    فقط سرو صدا ی حابجایی میز و مبل ستگین میاد !!!
    اما اینم بکم در این خانه بحدی آرامش هس و راحتم جای دیگری نیستم

    1. باسمه تعالی
      سلام خانم سمیرا
      به اذن الهی این مشکل قابل برطرف شدن است
      بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –

  29. سلام
    خواهرزاده ای دارم که دختر دوساله هست و تازگیا یکدفعه روانی شده ،جیغ نیزنه موهاشو میکشه ،سرشو میزنه به دیوار و…
    روانپزشک فقط آرامبخش و دیازپام میده که اونم تأثیر نذاره
    این بچه از خونه فرار میکنه و فقط میگه بریم پارک و بیرون میبرنش کنی آرومتر میشه…
    یه فامیلمون یه آشنا داشته بعش گفته این بچه جن و اینطورش کرده
    به نظرتون درمان میشه؟

    1. باسمه تعالی
      سلام خانم هیوا
      البته به اذن الهی قابل درمان است
      بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –

  30. سلام ببخشید جناب میشه لطفا جواب همه سوالات رو تو همین قسمت بدین چون شاید همه این سوالا سوالای ما نباشه ولی دونستن جواباشون بدنیست بنظرم
    و اگر این افراد مشکلی با فهمیده شدن جواب سوالشون بوسیله بقیه داشتن سوال رو اینجا در ملا عام نمیپرسیدن!!

    1. سلام جناب الی
      اول این که پاسخ سئوال هرکس متفاوت است و یکسان نیست
      دوم این که نمیتوان مشکلات مردم را اینجا به نمایش گذاشت .

  31. سلام خانم الینا
    بهتر است این گونه موارد را ایمیل بزیند – نوار بالای سایت – تماس باما –
    البته پاسخ شما هفته آینده داده خواهد شد زیرا حاج اقا سفر هستند

  32. باسلام وخسته نباشید مخواستم ازتون سوال کنم ایاهمزاد ها برای محیط کاری ضررمیرسونند یانه ازچند جا پیگیر شدم گفتند همزاددنون روزی تون رو می برند لطفا کمک کنید چون اقا مون نابود میشه میگه انگار جلوی مغازه پرده کشیدند گویا از هرمشتری سوال می کنه قسم می خورند مامغازه ای ندیدم

    1. سلام خانم اعظم ممدودی
      البته اگر این چیزها نبود و مواردی را ما مشاهده نکرده وبدیم اینجا نمی آوردیم
      بهتر است در این مورد – نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  33. باسلام وخسته نباشید مخواستم ازتون سوال کنم ایاهمزاد ها برای محیط کاری ضررمیرسونند یانه ازچند جا پیگیر شدم گفتند همزاددنون روزی تون رو می برند لطفا کمک کنید چون اقا مون نابود میشه میگه انگار جلوی مغازه پرده کشیدند گویا از هرمشتری سوال می کنه قسم می خورند مامغازه ای ندیدم ازشما متشکرم اجرکم عندالله

    1. سلام خانم مریم م
      البته اگر این چیزها نبود و مواردی را ما مشاهده نکرده وبدیم اینجا نمی آوردیم
      بهتر است در این مورد – نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  34. سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران عزیزی که بانیان این وبسایت هستید
    مدتیست همسرم درگیر این مسائل هستند و حدود یک ماه شده که به دعانویس معرفی شدیم و مشکل ایشان نه کاملا ولی تا حد زیادی برطرف شده است. من و همسرم اصلا به این مسائل اعتقاد نداشتیم ولی چیزهایی تو این مدت دیدیم که نگاهمون به همه چیز تغییر کرده است. خواستم ازتون بابت این سایت خیلی تشکر کنم امروز از روی سرچ گوگل به وبسایت شما رسیدم و دیدن اینکه مشکل ما مشکل خیلی از مردم هست و نگرانی مارو کمتر کرده.
    من هم تقاضا دارم صفحه ای اختصاص بدین به درج تجربیات مردم تا هم اعتماد به این نکات بیشتر شه و هم بار نگرانی دوستان کمتر شه این تجربیات رو با اجازه افراد به اشتراک بذارید تا حرمت اسرارشون هم حفظ شه. چون خودتون بهتر میدونین در این مسائل اعتماد کردن به هر کسی جایز نیست و بازار کلاهبردارها هم خیلی داغه با قیمت های گزاف. ای کاش من هم میتونستم با موارد مشابه بیشتری آشنا شم این مساله خیلی نگرانمون کرده

    1. سلام جناب انصاری
      ما در حد وسع و توان اطلاع رسانی می کنیم و امیدواریم مورد استفاده دردمندان واقع شود؛ از حُسن توجه سرکار عالی سپاسگزاریم.

  35. سلام خانم تینا

    بهتر است در این مورد – نوار بالای سایت – تماس باما – مشروح با مشخصات ایمیل بزنید موضوع قابل رفع و دفع است نگران نباشید

  36. سلام خانم مریم
    این گونه موارد به لحاظ حفظ اسرار بهتر آن است که با شرح بیشتری ایمیل بزنید
    نوار بالای سایت – تماس باما – مرور شود

  37. سلام خانم الینا
    با شرح بیشتری ایمیل بزنید – نوار بالای سایت – تماس باما- اینجا مناسب پاسخ نیست

  38. باسمه تعالی
    سلام asemoon
    به لحاظ حفظ اسرار بهتر آن است که این گونه موارد را ایمیل بزنید
    نوار بالای سایت – تماس باما –

  39. سلام خانم فرزانه
    برای حفظ اسرار این گونه موارد را ایمیل بزنید
    نوار بالای سایت – تماس باما

  40. با سلام. دختر دو ساله ای داریم که به هیچ وجه غذا نمیخورد. فقط شیر و شکلات. بسیار هم لاغر و ظریف است. شبها هم خواب خوبی ندارد و به کرات از خواب می پرد و گریه می کند. در طالع مادرش گفتهداند که همزاد دارد. آیا ممکن است از آن طرف آزاری به او میرسد؟ در آزمایشات و بررسی های پزشکی مورد خاصی دیده نمیشود ولی بدون دلیل این بچه هیچ چیزی نمی خورد . حتی سفره که پهن میشود گاها فرار میکند. لطفا کمک کنید.

    1. سلام آقای هنری
      به اذن الهی قابل بر طرف شدن هست
      نوار بالای سایت – ایمل بزنید – تماس باما –

  41. سلام من از طریقی متوجه شدم همزاد دارم هنوز مشکل خاصی برام پیش نیومده ولی خواستم بدونم باید چیکارکنم یه خورده میترسم چون اصلا نمیدونم چیه.خواهش میکنم کمکم کنین ایا اصلا لازم ب دعا گرفتن هست یا نه.من واقعا نگرانم.ایا خطر ناک هسست با نه.

    1. سلام خانم فاطیما
      در برخی موارد ممکن است آزار دهنده باشد
      ایمیل بزنید – نوار بالای سایت – تماس باما

    1. خانم فطیما
      پاسخ شما ایمیل شده
      در صورت ضرورت اگر نرسیده بود مجددا درخواست را ایمیل کنید
      نوار بالای سایت – تماس باما

    1. باسمه تعالی
      سلام خانم افسانه
      آثار ان در هرکسی متفاوت است ، لذا اگر در اینجا مطرح کنیم موجب نگرانی دیگران میشود ، شما حالات خودتان را که احساس می کنید از طریق ایمیل/تماس باما/ نوار بالای سایت مطرح کنید تا بررسی شود

  42. سلام خانم ستایش
    برای حفظ اسرار این گونه موارد را باید ایمیل بزنید- بصورت مشروح و با مشخصات
    نوار بالای سایت – تماس باما
    تا بحال به اذن الهی موارد متعددی برطف شده است

  43. سلام خانم سحر
    برای حفظ اسرار این گونه موارد را باید ایمیل بزنید
    نوار بالای سایت – تماس باما
    البته دارد ولی جزیی

  44. با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار،
    یک نفر از آشنایان بنده مشکل همزاد دارد و نمی تواند ازدواج کند، اگر امکان دارد دستور جامعی که در مورد دو زوجی که اشاره فرمودید ارسال کردید برای این جانب هم بفرستید ممنون می شوم. التماس دعا

    1. سلام آقا حجت عزیز
      اینجا برای پاسخگویی مناسب نیست
      سلام آقا امیر
      نوار بالای سایت = تماس باما – ایمیل بزنید

  45. سلام خانم سمیرا
    آن در باره حقیقت بوده در سایت آورده ایم
    این گونه موارد را اگر می خواهید بررسی شود باید ایمیل بزنید اینجا مناسب پاسخگویی نیست
    نوار بالای سایت – تماس باما-

  46. سلام خانم هستی
    ما امین و حافظ اسرار مردم هستیم نگران نباشید
    بر همین اساس تاکید می کنیم اینجا باری پاسخگویی مناسب نیست

  47. سلام وقتتون بخیر
    من چندروزی هست میل فرستادم و شماره تلفن نوشتم خدمتتون برای سوالاتم اما خبری نشده.ببخشید کی پیگیری میشه.منتظرم

  48. باسلام، یک دعانویس به من گفته گاهی خوبی گاهی بد که این بخاطر همزاد توست میخاستم بدون یعنی من همزاد دارد در این مورد ایمیل هم زدم اکه راهنماییم کنید ممون میشم.

    1. سلام خانم نفیسه
      از این حالت وجود همزاد قابل استخراج و استنباط نیست
      پاسخ ایمیل شما ارسال شده است

  49. سلام مریم خانم
    به اذن الهی همزاد شما دفع میشود
    اما موضوع ازدواج امر ی فرا گیر است ؛ که تنها وجود همزاد مانع این کار نیست

  50. سلام سحر خانم
    ما شما را کاملا درک می کنیم؛ واقعا نمیتوان اینجا پاسخ گفت
    اما آنهایی که هر روز با یک پسر هستند و فکر می کنید با بهترین مرد هم ازدواج می کنند ؛ آیا آخر و عاقبت آنها را دیده اید ؟!
    آن جایی که گرفتار هزار درد سر و درد بی درمان می شوند کسی نمی بیند و نمی داند از چیست ؟ و به شما و کسی دیگر هم نمی گویند چه بر سر آنها آماده است
    در صورت تمایل – نوار بالای یایت – تماس باما – ایمیل بزنید – شماره همراه بذراید – با شما هما هنگ می شود

  51. سلام خانم مریم
    اینجا برای پاسخ مناسب نیست- برای حفظ اسرار میتوانید از :
    نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  52. سلام خانم نگار
    اگر حالا اعتقاد پیدا کرده اید بدانید که :
    اینجا برای پاسخ مناسب نیست- برای حفظ اسرار میتوانید از :
    نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  53. از اینڪہ صبورانه و در ڪمال ادب و احترام به همه ی نظرات پاسخ میدید ازتون ممنونم و از خدا میخوام بهترینها رو نصیبتون ڪنه.
    التماس دعا_مریم

  54. سلام آقا علیرضا ایران شاهی
    لطفا از نوار بالای سایت – تمای باما – به حاج آقا ایمیل بزنید و موضوع را طرح و شماره همراه بذارید با شما هماهنگ می کنند

  55. سلام آقا محمد حسین
    اول باید طالع شما و اون خانم بررسی شود از طرفی – این گونه موارد باید ایمیل شود – نوار بالای سایت – تماس باما –

  56. سلام آقا امید عزیز
    البته که هست ؛
    این گونه موارد باید ایمیل شود – نوار بالای سایت – تماس باما –

  57. سلام حاج قربانی عزیز روزگار به کامتان، بنده از تیر ماه امسال کتابی پیدا کردم [کنوز الاسرار خفیه] تا حالا دو بار مطالعه کردمش و مواردی برایه انجام انتخاب کردم اما متاسفانه دیگه نمیتونم حتی !!!سمتش برم اول کتاب شماره[ جمل] بنده نوشته شده، از استادی دعا نویس کمک خواستم بعد ایشان فرمودن یک همزاد داری و دو روح همزادت میاد تو ذهنت نمیگذاره تصمیم بگیری، از چندی از دوستان که در زمینه فرا درمانی کمک خواستم آنها نیز اشاره به ۳ کردند که اطرافم هستند و سنگینند، سوال بنده از جنابعالی اینست که واقعٱ قفل شدم چه کنم یه استاد؟

    1. سلام آقا امیر عزیز
      بله به لحاظ این بدون اذن و اجازه اقدام به انجام و استفاده از دستورات کرده اید دچار این مشکل شده اید؛ حال در صورت تمایل به رفع اسن مشکل
      از نورا بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  58. سلام خانم عاطفه
    سلام خانم عاطفه
    برای برطرف کردن آثار همزاد ما از دو روش استفاده می کنیم و نیازی به حضور فرد هم نیست :
    الف: دستورالعمل خاصی براساس طالع و ستاره او استخراج که باید انجام دهد و دشوار هم نیست .
    ب: استفاده از بخور حضرت مریم .
    در صورت تمایل باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – شرح مشخصات و…ایمیل کنید

  59. باسمه تعالی
    سلام خانم سحر
    این گونه موارد را از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید.

  60. باسمه تعالی
    سلام خانم الهه – موضوع همزاد را زا سایت جستجو کنید
    این گونه موارد را از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید. اینجا مناسب پاسخگویی نیست.

  61. میخوام همزادمو تسخیر کنم, ازش بخوام برا زندگی تو این دنیا کمکم کنه چون من هیچکسو ندارم, تنهای تنهایم لااقل او باهام باشه, اعصاب قویم ندارم. میخوام راهنماییم کنید بدون تضرری این اتفاق برام بیفته

  62. سلام. بنده فعلا مجرد هستم. اگر بخواهیم بچه مان بی همزاد باشه یا همزادش اذیتش نکنه، (پیشگیری) چه تدبیری قبل از ازدواج و قبل بارداری باید اندیشید؟ممنونم

    1. سلام خانم مهرناز
      اول می توانید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و از مشاوره ی استفاده کنید
      دوم کتاب – ازدواج موافق فرزند صالح – را مطالعه کنید -دستورالعمل دارد

    2. سلام خانم مهرناز
      کتاب های :
      فرهنگ نام و اسماء هم نام / ازدواج موافق فرزند صالح /را بخوانید
      نوار بالای سایت خرید کتاب – میتوانید تهیه کنید

  63. سلام خانم بارانا
    استفاده از بخور حضرت مریم و دستورالعمل های بعد از آن ان شا الله مفید خواهد بود
    نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و درخواست خودتان را ارسال کنید

  64. ســــــــــلام آقای قربانی
    ایمیلی خدمتتون ارسال کردم،خواستم ببینم به دستتون رسیده یا نہ؟
    ممنون میشم بهم جواب بدین

    1. سلام خانم مریم
      ایمیل بدون جواب نداریم
      اگر پاسخی دریافت نکرده اید احتمالا درست ارسال نکرده اید.
      مجددا ارسال کنید

  65. ســــــــــلام
    خوبین آقای قربانی
    نمیدونم چرا هر چی ایمیل میفرستم به دستتون نمیرسه،
    من الان چجوری باید مشکلمو باهاتون درمیان بزارم؟
    چجوری شماره تماسمو واستون بزارم؟

    1. سلام مریم خانم
      حتما درست ایمیل نمی زنید
      بیشتر دقت کنید در نوشتن آدرس ایمیل – همین جا هم شماره تلفن بذراید با شما هماهنگ میشود و شماره شما نشان داده نمیشود

  66. سلام
    ایا اینکه ب هیچ.عنوان.نمیشه ک از خونه بیرون برم.مث زندانیا شدم ن اینکه.خانواده نزارن.ن.نمیشه ک.برم.و یا نمیتونم خرید کنم ینی من همزاد دارم ؟

  67. با سلام. من دختری 26 ساله هستم که هرزگاهی بی دلیل می ترسم. مثلا کسی پشت در باشه و من متوجه نباشم در صورت رویارویی به شدت میترسم و جیغ میزنم و میپرم عقب ناخودآگاه. همین طور خیلی برام پیش اومده که قبل از اینکه کامل خواب برم انگار از پشت بوم پرت می شم یا از سرسره لیز میخورم یهو بیدار میشم. چند سالی هست که زیاد عصبی میشم سر یه حرف کوچیک داد و بیداد راه میندازم و یکسره حرف میزنم تا تخلیه شم اونم غیر ارادی و گریه هم میکنم به شدت. مخصوصاً با بابام سر سازگاری ندارم و همش باهاش جر و بحث میکنم و اختلاف نظر دارم. یعنی ممکنه من همزاد داشته باشم؟ ممنون میشم جواب رو به ایمیلم بفرستین.

    1. از طریق نوار بالای سایت تماس باما ایمیل بزنید شماره تلفن تلفن بذارید با شما هماهنگ میشود
      بخور حصرت مریم هم میتواند برای مورد شما مفید باشد

  68. درود
    چطور میتوان فهمید همزاد داریم؟!
    همزاد ممکن است بجای خود آدم کاری انجام دهد و خود شخص متوجه نشود؟

  69. سلام، خسته نباشید، واقعا ممنون از اين همه صبر و شکیبایی در پاسخگویی، میخوام بدونم از کجا بدونم همزاد دارم یا خیر؟ هیچ علایمی ندارم ولی خیلی خواب از ما بهتران می بینم.میشه کمکم کنید کمی میترسم از داشتن همزاد.

    1. سلام
      موضوع همزاد را ازسایت بخوانید یا این که از طریق نوار بالای سایت تماس با ما ایمیل بزنید تلفن بذارید تا بتوانید بیشتر مشورت کنید.

    1. سلام اقا عرفان
      بله مرحوم دعبل خزایی
      مواردی هم اخیرا به ما گزارش داده اند ولی از بیان مطالب آنها معذوریم

  70. سلام من نامزدی دارم که هرکاری میکنه و دست به هر چی میزنه بد میاره دقیقا برعکس ضرب المثل دست به خاکستر میزنه طلا میشه این بنده خدا دست بهرچی میزنه خراب میشه و حتی چند بار بدون قصد و منظور انجام امور کارش به آگاهی کشیده و اذیت شده ازدواجمون پنج ساله که به تاخیر افتاده تا جایی که من شدیدا مورد سرزنش قرار گرفتم بخاطر صبری که برای این ازدواج کردم. دارم بقیه موقعیتهامو ازد دست میدم .چند وقت پیش رفته بود پیش یه دعا نویس بهش گفته برات جادویی کردن که همیشه مشکل داشته باشی اخیرا سردرد شدیدی گرفته و مشکلات جسمی زیادی گریبانگیرش شده
    توروخدا کمکم کنید برام ایمیل بزنید تا اخر عمرم دعاگوتونم.

  71. دوستانی که مشکل دارند میتونن به حاج آقای نباتی (پیر مهر) هم مراجعه کنن.ایشون رایگان کار انجام میدهند

  72. شبا نمیتونم بخوابم انگار یهو یکی از خواب بیدارم میکنه و قصد اذیتمو داره چند نفر گفتن همزاد داری
    حقیقت داره؟؟؟

    1. سلام خانم عسل
      از طریق نوار بالای سایت -تماس باما – ایمیل بزنید
      بله این گونه موارد از نشانه های همزاد هم هست

  73. سلام hani
    عملکرد همزاد نشانه های مختلف دارد و میتواند این گونه باشد
    این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید- یا از طریق تلگرام مطرح کنید

  74. با عرض سلام و خسته نباشید….
    آیا مسئله کاریزما نبودن افراد میتونه به همزاد اون ها مربوط بشه!
    مثلا ما در طول زندگی ممکنه با افرادی برخورد کنیم که بدون اینکه خودمون هم دلیلش رو بدونیم دوست داریم خیلی زود ترکشون کنیم هر چند ممکنه افراد خیلی با محبتی هم باشن!
    ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. سلام خانم فاطمه
      باید وضعیت فرد مورد بررسی قرار بگیرد و نمیتوان اظهار نظر نمود
      این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – مطرح کنید

  75. سلام زهرا خانم
    برای این گونه موارد خصوصی باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  76. سلام ـ من هر خواستگاری برام میاد تا دم دم ک میرسه همه چی تموم میشه ـ میگن همزاد دارم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام خانم فائزه
      برای این گونه موارد خصوصی باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید-

  77. با سلام و خسته نباشید:

    بنده چندتا موکل دارم .میخواستم از طریق خواب بهم کمک کنن و پاسخ سولاتمو بدن باید چه کاری انجام بدم؟میدونم قرآن خواندن و زیارت رفتن و مولودی گرفتن باعث رضایت اونا میشه ولی برای اینکه بتونم از کمکشون در زندگیم استفاده کنم باید چکار انجام بدم؟

    1. سلام ب.د
      عزیز برادر آن چه شما می خاهید شرح بسیار دارد اول باید چند کتاب خوانید تا با موکل آشنا شوید بعد چنین انتظاری داشته باشید
      از جمله کتاب آن روز دوبار گریستم – فرهنگ نام و اسما هم نام
      اینها شما را تا حدودی با وجود موکل آشنا می کند
      از طرفی این گونه موارد را باید از طریق نوار بالای سایت ایمیل بزنید – تماس باما

  78. باسلام خدمت شما استاد گرامی،من ۴۷ سال سن دارم ودرطول زندگی باچیزهای عجیب زیادی روبرو شدم، من باوجود اینکه همیشه عمرم کار کردم وزحمت کشیدم اما هرگز موفق نشدم حتی کوچکترین پس اندازی داشته باشم ودست به هرکاری میزنم مطمئن هستم موفق نمیشوم انگار همزادم به من میفهماند که نمیشوم وضمنا همیشه به هرچی فکر میکنم دقیقا آن کار برعکس نتیجه میدهد وخلاصه زندگیم نابود شده،شمارا به خدا کمکم کنید. خواهش میکنم کمکم کنید

    1. سلام م.ح حسین پور
      بررسی و تشخیص این گونه موارد را باید از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید

  79. سلام .زنی هستم 32ساله .از سن یازده سالگی از بیماری وسواس فکری وعملی رنج میبرم .که شامل موارد گوناگونی ازجمله وضو و غسل ،رانندگی و…میباشد .الان واقعا خیلی شدید شده است به حدی که اصلا نمیتوانم رانندگی کنم چرا که این فکر به سراغم میاد که مبادا من موقع دنده عقب پشت سرم را نگاه نکرده باشم و به کسی زده باشم.پانزده سال است که ازدواج کرده ایم ولی بچه دار نمیشویم حتی آی یو آی آی وی اف هم انجام دادیم ولی بی نتیجه بود .لطفا مرا راهنمایی کنید بیماری وسواس داغونم کرده است به حدی که آرزوی مرگ میکنم .

    1. سلام خانم ناهید- نگران نباشید با عزم و اراده جدی و توکل به حق تعالی – مشکل برطرف خواهد شد
      از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و با تلگرام پیگیری کنید
      موارد خصوصی را نمیتوان اینجا پاسخ داد-

    1. سلام K.D
      بله امکان برقراری ارتباط هست
      از نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و درخواست آن جا مطرح کنید یا شماره بذارید تا از طریق تلگرام با شما پیام بدند

  80. سلام شیدا هستم لطف کنیدجواب سوالمو بدید دچار سردرگمی شدم،خواهش میکنم ایمیلامو جواب بدید

    1. سلام خانم شیما
      خواسته شما مفهوم نیست از طریق نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید- روشن تر شرح بدید

  81. سلام . ممنون از توجه و مطالب بسیار خوبتون . راستش نمیدونم از کجا شروع کنم اما میدونم که همزادم یا حالا یکی دیگه توی زندگی من هست و نمیذاره مشکلات زندگیم حل بشه چند باری هم وقتی بچه تر بودم جن میدیدم و اذیت میکردن . پنج ساله دارم کار میکنم حقوق خوبی دارم ولی هر بار که قراره حقوق بگیرم یه مشکلی برام پی میاد که اون پول خرج میشه تا الان سه بار اتاق عمل رفتم . هر وقت پولی به دستم میرسه یه مریضی میاد سراغم و مجبور میشم اونو خرج کنم . توی دو سال گذشته بیشتر از سی تا پسر و مرد دیدم و در مورد ازدواج و اشنایی صحبت کردیم ولی هر کدوم به دلایلی نشد و کارم راه نیوفتاده دعا نویس گفت یه جن دشمن داری شایدم همزاد باشه . لطفا راهنمایی بفرمایید چیکار باید انجام بدم ممنون میشم 000

    1. سلا آقا علی سوری
      ایمیل بی پاسخ نداریم
      شماره تلفن ایمیل کنید با تلگرام بهشما ارتباط برقرار خواهد شد

  82. سلام خسته نباشید
    اول ممنون از سایت خوبتون دوم خواهر من 3 شبه نمیتونه بخوابه ینی میخوابه بلند میشه مارو بلند میکنه میگه یکی روپام بود از سنگینی پام شدم یا یه شب گفت یکی داشت منو هل میداد بلند شدم وقتی بلند شد 1 متیری جابجا شده بود یا وقتی بلند میشه میگه یکی میزنه پشتم و پاهامو میکشه تا بلند شم خلاصه عاصی شده از چند نفر پرسیدیم میگن همزادش اذیتش میکنه به نظرتون درسته؟
    اگه درسته چی کنیم .

    1. سلام بینام
      این گونه موارد از طریق نواربالای سایت – تماس باما – مطرح کنید
      نگران نباشید تا بحال همه آنهایی که مشابه شما بودند با دستورالعمل های دریافتی مشکلشان برطرف شده

    1. سلام آقای سوری
      ایمیل و شماره از شما دریافت نشده
      نوار بالای سایت – تماس باما – ایمیل بزنید و شماره بذارید با شما تماس گرفته میشود

  83. سلام الهه خانم
    این گونه موارد را در صورت تمایل از نوار بالای سایت – تماس باما – ارسال کنید – شماره تلگرام بذراید حاج آقا با شما هماهنگ می کنند- اینجا نمیتوان پاسخ گفت.

  84. بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم
    آیا کتاب رجوع همزاد مورد تایئد شما هست و به دستوراتش میشه عمل کرد ؟

    1. سلام احمد آقا
      کتابهایی که در علوم غزیبه نوشته شده غالبا دستورات برای افراد خاص بوده و اگر بخواهید جواب بدهد باید استاد ماذون و ماهر برایتان عملیاتی کند

  85. سلام
    همسرم از ابتدای عقد گاهی قطع و وصل می شدن و چشمانشان به سمت بالا می رفت
    حتی اگر در حال حرف زدن بودن، بعضی وقت ها صبحتشان قطع می شد و صحبتشان یادشان می رفت
    دکتر گفتند احتمالا صرع است ولی قرص های صرع روی ایشان اثر نکرد
    همسرم سال گذشته باردار شدن که قلب بچه تشکیل نشد و سقط شد
    امسال نیز باردار شدن و بعد از شش ماه ، قلب بچه ایستاد و فوت شد و با درد زیاد مرده بدنیا آمد
    هنگام بارداری تمام آزمایشات را انجام دادیم که گفتند خوب است
    بعد از سقط هم آزمایشات متعدد انجام دادیم که گفتند خوب است و گفتند که مرگ جنین علت فیزیکی نداشته

    چند وقت پیش مادرخانومم برای همسرم پیش سرکتابی رفتند و ایشان گفته بودن که یا با آب داغ بچه اجنه را کشته و یا طلسمی در کار است. هر چند بار هم که باردار شود اجنه فرزند او را می کشند
    من به خدمت آیت الله تبریزیان در قم رسیدم و ایشان دو بار مراسم بخور حضرت مریم را برای همسرم برگزار کردن
    هر دوبار بعد بخور خانومم دائم استفراغ کردن و همسرم وقتی می خوابید انگار که کسی به اینور و آنور پرتش می کرد و حالش خیلی بد شد که من خیلی ترسیدم و تماس گرفتم، گفتند از اثرات خوب بخور است
    ولی همسرم خوب نشدند
    به بیمارستان رفتم و گفتند برای بررسی موضوع صرع همسرتان باید همسرت بستری شود و نوار مغز و قلب دائمی گرفته شود تا معلوم شود چه چیزی است
    پس از چند روز بستری، گفتند که نتایج نشان می دهد همسر شما صرع ندارد و قضیه عصبی است

    با دوستان مشورت کردم و با کلی مکافات با یکی از علمای مشهد تماس تلفنی داشتم که ایشان بالفور گفتند که همسرتان همزاد دارند و باید قضیه حل شود

    فقط پیش سرکتابی ها و جن گیر و رمال و … نروید

    به نظر شما من الان چه کنم ؟ واقعا مشکل چیه ؟ چیکار میشه کرد؟

  86. با سلام و عرض ادب خدمت شما
    مدتی است که خواهرم میگوید کسی باهاش حرف میزنه و همش فکر میکنه دیگران حرفای بد بهش میزنند و همش خواب های عجیب و غریب میبینه و میگه دو سه بار یک مرد به خواب اومده و گفته من همزاد توام و خوابابی خیلی وحشتناکی میبینه و حتی موجودی رو در اطراف خودش میبینه که خیلی اذیتش میکنه آیا ممکنه همزادش باشه ؟؟؟
    چطوری میشه این مشکل و برطرف کرد

  87. سلام بزرگوار بارها ایمیل رو چک کردم متاسفانه چیزی بدستم نرسیده
    آی دی تلگرامم گذاشته بودم اگرامکان دارد مجددا بررسی نمایید
    ممنون از لطفتون

    1. لیلا خانم
      ایمیل شما جند بار بصورت مخدوش و لاتین بود که قابل مطالعه نبوده مجدد از نوار بالای سایت تماس با کارشناس ایمیل بزنید

  88. با سلام خدمت استاد عزیز و گرامی
    من چند روز پیش مبلغی را از کسی شمرده و دریافت نمودم م در خانه گذاشتم بعد از چند ساعت که برگشتم خانه و پول را شموردم مبلغی از این پول کم شده بود درضمن در خانه کسی نبود و درها نیز قفل بودن
    آیا به نظر شما کار همزاد هستش؟؟
    آیا این مبلغ بر میگردد سر جاش؟؟؟
    خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید

  89. سلام Emili
    این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس – ایمیل بزنید و شرح دهید نگران نباشد قابل درمان است

  90. سلام Emili
    این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس – ایمیل بزنید و شرح دهید نگران نباشد قابل درمان است

  91. سلام خانم شیما
    این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس – ایمیل بزنید و شرح دهید نگران نباشد قابل درمان است

  92. سلام وقت شما بخیر بعضی شبها کل بدنم مخصوصا قلبم شروع به لرزش میکنه و بعد از چند لحظه از خواب میپرم ایا علتش اذیت همزاد هست یا چیز دیگه ممنون از شما

  93. سلام negar
    این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس- مطرح و شماره بذارید از طریق تلگرام پیگیری کنید

  94. سلام خانم فرشته
    البته مشکل شما قابل بر طرف شدن هست نگران نباشید
    از طریق نوار بالای سایت – تماس با کارشناس- درخواست را مطرح و پیگیری کنید

  95. با سلام مادری دارم هفتاد ساله که امیدوارم خداعمر بابرکت به اوبدهد حدود 5-4 ماه است از وجود جانوری که به گفته خودش مار است و چندین بار با اندازههای مختلف آنرا دیده است صحبت میکند به کرات سه اتاق او را بیرون ریخته وجستجو کرده ایم ولی هیچ اثری حتی یک رد روی گردوخاک هم پیدا نکردهایم حتی برای فراری دادنش در سه اتاق دودی گذاشتیم ولی اثری نکرد و باز ازوجود داشتن آن و ایجاد سروصدا در هنگام شب در آشپزخانه و ایجاد بیخوابی برایش حرف میزند حتی چندبار هم خودم در خانه او خوابیده ام ولی متوجه چیزی نشدم با صحبت با کسی که دعا نویس است میگوید مادرم همزاد دارد با توجه به اینکه او بر اثر به خواب نرفتن در حال بیمار شدن وبوجود آمدن مشکل برای سلامتیش است خیلی ممنون میشم اگه راهنمایمان بفرمایید پیشا پیش از بذل محبتتان صمیمانه تشکر میکنم.

    1. سلام آقای احمد دهقان
      از طریق نوار الای سایت-تماس با کارشناس – ایمیل بزنید شماره تلگرام و یا تماس بذارید با شما تماس می گیرند

  96. باسلام خدمت حضرتعالی درخصوص احضار همزاد ملکی میتونه به ضرر انسان باشه یا نه اصلا خطری انسان رو تهدید نمیکنه وبه نفع انسان هم هست

    1. سلام اقا رضا
      اساسا احضار و تسخیر بدون عوارض نیست و توصیه نمی شود
      مخصوصا برای افراد مبتدی و نا آگاه به این علوم خطر آفرین هم خواهد بود

  97. سلام 12 ساله رفتارغیرطبیعی دارم مثلا یه چیزی ازدرون وادارم میکنه خودکشی کنم یا دیگرانو بکشم ازترس آسیب نرسوندن به خودم و دیگران 12ساله ازخونه بیرونه نمیام احساس میکنم یه چیزی منو روی زمین می کشه من هم ازترس به در می چسبم تامنو با خودش نبره .باوجودخاستگارای زیادی که میان به شدت از ازدواج متنفرم ازجنس مخالف بیزارم درحدی که اگه مجبورشم خودکشی می کنم ولی ازدواج نمی کنم ازمردم وصحبت کردن باهاشون بیزارم همش می ترسم به مردم آسیب برسونم توروخدا اگه همزاد دارم بگید قبل از اینکه بلایی برسر خومویا دیگران بیارم کمکن کنید

    1. سلام خانم raha

      استفاده از بخور مجرب مریم ان شاالله مفید خواهد بود میتوانید از طریق تماس باکارشناس پیگیری و درخواست کنید

  98. با عرض سلام خدمت شما
    آیا همزاد یک مرد از جنس مذکر است؟ یا همزاد یک مرد میتواند یک زن باشد؟
    منظورتان از همزاد علوی این است که این همزاد مربوط به خاندان اهل بیت است؟ یعنی سید است؟
    آیا همزاد هر انسانی فقط مختص اوست؟ یعنی در گذشته همزاد انسان دیگری نبوده و در آینده نیز همزاد انسان دیگری نخواهد بود؟

    1. سلام
      اگر دقیق و درست دقت کنید
      آن چه لازم بوده در شرح همزاد که در سایت آمده اشاره شده است.
      با توجه به شرایط بیش از این نمیتوان شرح و توضیح داد.

  99. سلام خانم سوفیاابراهیمی
    این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس- مطرح کنید و اگر شماره تلگرام دارید بذارید تا از طریق تلگرام در پاسخگویی تسریع شود.
    نگران نباشید مشکل قابل برطرف شدن هست

  100. سلام خانم آرتمیس
    بله همزاد است.
    این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – ایمیل بزنید و یا شماره تلگرام بذارید و پیگیری کنید

  101. برای دفع همزاد چه دعایی دارین..یا راهکاری..ممنون میشم..چون ی نفر گفت همزاد داری یه تا سر داره قدش خیلی بلنده تا زانوهات اومده

    1. سلام اقا علیرضا
      این گونه موارد از طریق
      نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – شماره تلگرام بذارید تا هماهنگ شود

  102. سلام ماهتیسا
    اینو گونه موارد بهتر است از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح و پیگیری کنید – و یا او نجا شماره تلگرام بذارید و پیگیری کنید

  103. سلام زینب خانم
    این گونه موارد از طریق
    نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – شماره تلگرام بذارید تا هماهنگ شود .

  104. بنده ملکهایی در سطح شهر دارم ولی هیچ کدام نه به اجاره میره و
    نه به فروش میره چهار ساله یکیشو میخوام بفروشم خریدار نداره
    اینجور مسائل مالی هم کار همزاداس ؟
    لطفا منو راهنمایی کنین .

    1. سلام آقا توحید
      از نوار بالای سایت – تماس با کارشناس- درخواست کنید و شمار تلگرام بذارید تا هماهنگ شود.

    1. سلام خانم سارا

      این گونه موارد را از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس مطرح کنید-نگران نباشید قابل درمان است

  105. سلام و عرض ادب.استاد لطفا به این سوال من پاسخ بدید.همزاد که همه دارن این درست و میگید میشه ازش کمک گرفت اما اگه همزادی باشه اذیتت کنه و تمام روابطتو بهم بزنه و نفرت بیاره باید دفع همزاد خوند مثل ام الصلبیان؟واینکه اگه همچین همزادی داشته باشی میشه تسخیرش کرد یا بهتره همون دفع همزاد بخونیم؟لطفا جواب منو بدید خیلی مهمه.تشکرات

  106. سلام من مشکلی تو کار کردنم هر جا میرم بعد یه مدت کوتاه زده میشم از اون ازش میام بیرون خیلی سخته شده زندگی برام یکی بم گفت همزاد داری باید برطرفش کنی تا موفق بشی رزق روزیت دست بشه لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام ابراهیم
      از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – پیام بذارید و میتوانید شماره تلگرام بذارید تا زودتر هماهنگ شود

    1. سلام بهاره
      ایمیل بدون پاسخ نداریم
      میتوانید مجدد ارسال کنید و شماره تلگرام بذارید تا زودتر هماهنگ شود

  107. سلام من میخوام همزاد خمدمو پیدا بکنم میشه کمکم کنید تا همزاد خودم رو پیدا کنم! راستی من دخترعموم میگه یه کسی رو دیده و بهش گفته که همزاد داره و اسمش فاطمه هست و من نتونستم باور کنم و میخوام به من کمک کنید تا باور کنم که هست ممنون میشم.

    1. asma.yh

      گفتیم این گونه موارد باید از طریق – نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح کنید اینجا عمومی است .

  108. سلام و عرض ادب،من مشکلی دارم که باعث شده از لحاظ روحی دچار مشکل بشم. برای شما ایمیلی ارسال کردم اما متاسفانه جوابی دریافت نکردم.چه جوری می تونم با شما در ارتباط باشم؟لطفا به من جواب بدین.

    1. سلام
      نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – ایمیل بزنید و مایل باشید شماره تلگرام بذارید با شما هماهنگ می شود.

  109. سلام
    من خیلی وقته ایمیل و شماره تلگرام فرستادم اما متاسفانه جوابی دریافت نکردم.
    خواهش میکنم لطف کنید زودتر جواب بدید. خیلی گرفتارم.از لحاظ روحی در شرایط خوبی نیستم.

  110. سلام من همیشه ادم فعال و شادی بودم و تو درس هامم باهوش…
    سال سوم دانشگاه مبتلا ب ام اس شدم
    اما حالاتم شبیه کسیه ک دچار جن گرفتگی یا همزاده
    مدام حس میکنم کسی دور برمه
    خوابای وحشتناک می بینم
    اگه شبا قران کنارم نباشه حس میکنم کسی یا چیزی تو اتاقمه
    شب تا صبح اصلا خواب ندارم
    با اینکه معتقد هستم و نماز و دعا میخونم اما همیشه بلا سرم میاد
    مثلا کافیه یه نفر ازم تعریف کنه محاله اتفاقی برام نیفتع
    متاسفانه
    نمیدونم باید چکار کنم واقعا خستع شدم
    با وجود خواستکار زیاد اما همش لحظه اخر بهم میخورن
    چند وقتم هست ک خودم اصلا بی خیال ازدواج شدم
    اما متاسفانه یه مشکلم دارم ک محاله کسی از من خوشش بیاد یا ب خواستکاری م بیاد و ولم کنع
    واقعا خسته شدم
    گاهی وقتا متنفر میشم از این وضع
    مدام از جانب کسایی ک رد شنیدن نفرین میشنوم
    خواهش میکنم راهنمایی کنید

    1. سلام مریم 71
      از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – مطرح کنید و شماره تلگرام بگذارید تا در دریافت پاسخ تسرع شود.

    1. مریم خانم
      ایمیل شما درست ارسال نشده و پاسخ را دریافت نمی کنید لطفا شماره تلگرام بگذراید تا هماهنگ شود

  111. سلام خانم مریم
    این گونه موارد را از طرق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – یا تلگرام ارسال پیگیری فرمایید.

  112. سلام MaahTaaB

    این گونه موراد اسرار شماست و اینجا عمومی است از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – میتوانید مطرخ کنید.
    یا آیدی تلگرام anisgh@ .

  113. سلام من باخوندن متن بالاراجب همزاد داشتن گیج شدمه اولش گفتین باروابط زناشویی که طبق دستورات دین نباشه بوجودمیاد بعد میگین همه همزاد دارن خواهش میکنم یکم واضح ترتوضیح بدین ممنونم ازتون این مسئله برای من خیلی اهمیت داره بازم تشکر

  114. سلام لطفا کمکم کنید من بخاطر همزاد نمیتونم ازدواج کنم سنم داره بالا میره خواستگارای زیادی داشتم هیچ کدوم نشد بگید چیکار کتم

    1. سلام نینا
      این گونه موارداز طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس – درخواست کنید آیدی تلگرام هم دارد

  115. سلام nazanin
    برای بررسی و تشخیص از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس- و یا آیدی تلگرام پیام بدهید این موارد خصوصی است.

    1. سلام نگین
      از طریق آیدی تلگرام و تماس با ما نوار بالای سایت میتوانید درخواست دستورالعمل رفع و دفع همزاد داشته باشید.

  116. سلام سارا سلمانی
    به احتمال قوی .
    برای بررسی و تشخیص با آیدی تلگرام در تماس با کارشناس میتوانید پیگیری کنید

  117. سلام somi

    بله
    این مورد از اسرار است میتوانید از طریق نوار بالای سایت – تماس با کارشناس – و یا آیدی تلگرام شرح داده و درخواست و پیگیری کنید.

  118. سلام.طریقه ی تسخیر همزاد چیه؟
    از کجا میشه فهمید همزاد کافر هست یا نه؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام Shayan

      تسخیر همزاد توصیه نمی شود .
      برای بررسی و تشخیص همزاد میتوانید از طریق نوار بالای سایت – تماس باکارشناس -ایمیل بزنید و یا آیدی تلگرام پیگیری کنید

  119. سلام محدثه
    این گونه موارد خاص و خصوصی است و میتوانید از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – یا آیدی تلگرام مطرح و پیگیری کنید

  120. سلام ناهید
    میتوانید
    این گونه موارد خاص و خصوصی است و میتوانید از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – یا آیدی تلگرام مطرح و پیگیری کنید-

  121. سلام – یا زهراء سلام الله علیها
    میتوانید
    این گونه موارد خاص و خصوصی است و میتوانید از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس – یا آیدی تلگرام مطرح و پیگیری کنید-

  122. سلام وقت بخیر
    یکی از اعضای خانواده ام مشکلی دارن و ظاهرا همزاد دارن
    واقعا در عذاب هستن و گاهی حتی به مرز خودکشی هم میرسن هر روز بدن درد
    خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار باید بکنم
    نمیشه به هرکسی برای این امر اعتماد کرد همه پول زیاد میخوان و ادم واقعا نمیتونه اعتماد کنه
    خواهش میکنم راهنماییم کنید

  123. سلام به من گفتن یه همزاد عاشق دارم، خیلی برام مشکل بوجود اورده تو همه کارام گره افتاده خیلی اذیت میشم و در ضمن این همزاد باعث شده هر مذکری که بخواد بیاد سمتم به سرعت سرد بشه، کلا نمیزاره کسی بیاد سمتم، تورو خدا بگید باید چیکار کنم، اصلا این همزاد چی هست؟ جنه؟ شیطانیه؟چیه؟؟

  124. سلام علیکم ، بنده مشکل بزرگی دارم . پسرم الان 25 ساله داره . اما ادعا میکنه که احساس جنسی نسبت به زنان نداره بلکه برعکس به مردان داره . موهاشو بلند کرده ، ابروهاشو برداشته و قیافه دخترونه برای خودش درست کرده میگه میخوادتغییر جنسیت بده و زن بشه !! . بشدت پرخاشگره و اگه دعوایی سر بگیره وسایل خونه رو میشکنه . کارهایی که برای جن زدگی است مثل ریختن سرکه و قلیا رو هم انجام دادم . زیاد فایده ای نداشته . آیا مشکلش ربطی به این مباحثی که مطرح فرمودین داره یا خیر ؟

  125. سلام ریحانه
    نگران نباشید همزاد قابل رفع دفع است به اذن الهی
    از طریق نوار بالای سایت -تماس باکارشناس- موارد خصمصی را یا آیدی تلگرام پیام بذارید-

  126. سلام خسته نباشید من اهل برازجان مدت 20 سال مباشد که مورد اذیت واذار از طرف اجنه قرار گرفته ام و از زمانی که یک کتاب دعا از دست فروشی خریده وخواندم این مسعله شدت گرفت و از حالت پنهان به اشکار تبدیل شد و تمام زندگیم قفل شده و در سرم سردرد شدید دارم به علت وجود باد مضرت و در این مدت هر گاری بلد بودم انچام دادم بی نتیجه بوده تا اینکه با سایت شما اشنا شدم خواهش می کنم راهنمای م. بفرمایید 0

    1. سلام shahram
      این گونه موارد از طریق نوار بالای سایت آیدی تلگرام- تماس با کارشناس – میتوانید در خواست و پیگیری کنید.

  127. سلام خانم مونا
    این گونه موترد خاص شماست
    از طریق نوار بالای سایت آیدی تلگرام- تماس با کارشناس – میتوانید در خواست و پیگیری کنید.

  128. سلام
    مامانم یه شب یه نفررادیدفکرکرده خواهرمه درصورتی که خواهرم کنارمابوده
    می گفت موهاش بلندبوده ونگاه می کردممکنه توخونه جن باشه
    توخونه ماهمیشه قران خونده میشه باصدای بلند

    1. سلام خانم زهرا
      بله
      از نشانه های جن زدگی است.
      این گونه موارد را بصورت خصوصی با آیدی تلگرام و یا واتساپ مطرح و درخواست کنید

  129. سلام میخواستم بدونم نشونه های وجود همزاد چیه یعنی چه چیزایی میتونه همزاد رو تحریک کنه تا خودش رو نشون بده??

  130. سلام خانم الهه
    این گونه موارد را بصورت خصوصی از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس جی میل بزنید و با آیدی تلگرام و یا واتساپ مطرح و درخواست کنید.

  131. سلام سیروس مکری
    این گونه موارد خصوصی را
    از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس ارتباط بگیرید یا جی میل بزنید و میتوانید شماره بدهید واتساپ و تلگرام پیگیری کنید .

  132. مثلا کسی دعای زبان بند برای کسی گرفته و اون فرد میخواد دعا رو باطل کنه و کاری کنه که زبان اونارو ببنده

  133. سلام دلناز
    کسی را در اصفهان نداریم
    موارد خصوصی را
    از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس- ایمیل یا تلگرام و واتساپ مطرح کنید. یا میتوانید شماره تلفن بدهید.

    1. سلامElnaz
      از سایت جتجو کنید یا
      از طریق نوار بالای سایت -تماس با کارشناس- ایمیل یا تلگرام و واتساپ مطرح کنید. یا میتوانید شماره تلفن بدهید.

  134. سلام نرگس
    این گونه موارد خصوصی را از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس ایمیل بزنید یا تلگرام

  135. سلام سحر
    سلام نرگس
    این گونه موارد خصوصی را از طریق نوار بالای سایت تماس با کارشناس ایمیل بزنید یا تلگرام

  136. سلام زهرا خانم
    این گونه موارد خصمصی است

    نوار بالای سایت – تماس باکارشناس – آدرس ایمیل و آیدی تلگرام هست از اون طریق پیگیری کنید .

  137. سلام وقت بخیر من از تقریبا 14سالگی حال روحی خیلی بدی دارم از همه چیز متنفرم. یکساله که پیش یک فالگیر رفتم بهم گفت همزادت بده و خیلی بهت نزدیک خیلی کارا گفت انجام دادم تا اینکه خودم حس کردم واقعا حالم بهتر شده و گفت که همزادت دور شده. بعد یک مدت که دوباره پیشش فال گرفتم چون حس میکردم دوباره حالم بده. بهم گفت برات دعا نوشتن و تو قبرستون چال کردن باید بری پیش دعا نویس. گفت دعایی که اگه جلوشو نگیری جسمت رو داغون میکنه و باعث کلی مریضی میشه و بختتم بسته حالا من بلاتکلیف موندم و میترسم پیش دعا نویس برم چون شنیدم اینا کارو بدتر میکنن و اینکه دعا نویس خوب سراغ ندارم چیکار کنم تو روخدا تو رو خدا کمکم کنید حالم اصلا خوب نیست نه حال جسمی نه حال روحی

    1. سلام Z
      کتابهایی که در دسترس عموم نیست و اکثر چاپ قدیم(80 سال به بالا) هند و پاکستان و یا نسخ خطی است….

  138. سلام
    یه سئوال دارم
    فردی به یک نفر اعتماد کرده توی حرفاش گفت که همزاد داره اون فرد تحت سئوال جواب یه نفر سوم قرار گرفته که آره اون آدم چی گفته و چی نگفته این میخواسته یه جاهایی رو سانسور کنه از دهنش در رفته که این آدم همزاد دارن
    الان همزاد ایشون یعنی احتمال داره ناراحت بشن؟ چون با جدیت خواستن که دیگه در تماس نباشن باهم

  139. سلام خانم سارا
    نگران نباشید به اذن الهی همزاد قابل رفع و دفع است .
    میتوانید:
    با آیدی تلگرام anisgh@ درخواست خودتان را ارسال و پیگیری کنید.

  140. سلام به من گفته شده طلسم مرشوش دادم و همزاد براش گذاشتن. مبلغ بالایی هم میخوان و من واقعا اعتماد ندارم. خودم سید هستم. میشه لطفا راهنماییم کنید .چه کار کنم

  141. سلام ادمین عزیز من می خواستم ببینم چطور می توانم همزاد خودم رو داشته باشم مجدد چون در دوران بچگی داشتم و اون رو میدیدم اما رفع شد و دیگه ندیدم الان میخوام باز مجدد برش گردونم ایا راه درمان وجود داره ؟

    1. سلام
      کتاب – فرهنگ نام و اسما هم نام- اسم اعظم عام یا ذکر هم نام همه ابرانیان را با شرح دستورالعمل کامل دارد مطالعه کنید و پرسش خودتان را با ایدی تلگرام anisgh@ مطرح کنید

  142. سلام من مشکل خیلی بزرگی دارم نمیتونم براتون تایپش کنم چطور میتونم باهاتون تماس بگیرم خواهش میکنم کمک کنید

  143. سلام من ۳۲ سالمه و ۷ساله خواستگاری میرم ولی هر کدام بدلایل الکی بهم میخوره .چند وقت پیش نزد شخصی رفتم و گفت مشکل همزاد داری .کارهایی گفت انجام دادم ولی از موقعی که این کارها را انجام دادم کمر درد گرفتم .حالا میخواستم بدونم که مشکل من بد تر نشده باشه.ترو خدا یه راهی جلوی پام بگذارید .

  144. سلام استاد. ما چهار تا خواهر برادر بالای ۳۰ سال تا نزدیک ۵۰ سال داریم ولی همه مان مجردیم و افسرده شده ایم و باهم قهریم . خیلی نآمید شدم. لطفا کمکمان کنید.

  145. سلام وقت بخير
    ببخشيد من يك مشكلي برام پيش اومده چند وقت هست
    يك نفر بهم گفته به دليل وجود همزاد هست
    بدون هيچ دليلي خُلق و خوي ام بهم ريخته،عصبي ميشم بي دليل و نميتونم كنترل كنم دست خودم نيست اروم نميشم.
    ميشه راجبه همزاد راهنمايي بفرماييد

  146. سلام خاله من یک سال و نیم است ازدواج کرده اما قادر به نزدیکی نیست. چه باید انجام بدهد. ما از رفتن پیش جادوگر منعش می کنیم. لطفا راهنمایی بفرمایید

  147. سلام چطور میتونم باهاتون در تماس باشم امکانش هست که یه ایمیل یا شماره تماس برام بفرستید به شدت دچار مشکل هستم و سر درگم ، پیش هر کسی هم که میرم ازم مبالغ زیادی در خواست می کنن که هم توان پرداخت ندارم هم نمیتونم بهشون اعتماد کنم . ممنون میشم که جوابمو بدید

  148. سلام استاد گرامی دخترم ۱۱ سالشه و حدود ۱.۵ سال هست که چشماش ناکهان به سمت بالا متمایل میشه و چند ثانیه هیچی نمیفهمه و نمیبینه حتی وسایل از دستش میفته با چند نفر مطرح کردم گفتن همزاده دعای دفع همزاد رو از دو نفر جدا گانه گرفتم که هیچ کدوم تاثیر نداشتن لطفا منو راهنمایی کنید
    اسم دخترم افرا
    اسم خودم توی شناسنامه اعظم هست ولی سمن صدام میزنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبارت امنیتی: *(پاسخ حاصل جمع زیر را در مربع وارد نمایید.)* Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.